BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du se dig selv være en central medarbejder for DSB’s personaleplanlægning? Kan du lide at løse puslespil og få tingene til at gå op? Er du desuden typen, der er god til at få enderne til at mødes til alles glæde? – Så synes vi du skal søge dette job som Tjenestefordeler for vores togførere.
Vi leder nu efter en kollega i Personaleplanlægning, der brænder for at gøre vores planer optimale, dvs. i god balance mellem effektivitet og robusthed samt understøtter et godt arbejdsmiljø for vores mange Togfører på Fjern & Regional.
Om jobbet Du kommer til at indgå i vores team i København som dækker Tjenestefordeling for togførerne med et ben over i tjenesteplanlægningen – Personaleplanlægning - DSB Togdrift, her har vi ansvaret for at planlægge og udsætte tjenester til vores togførere.
Foruden ”håndværket” som Tjenestefordeler/tjenesteplanlægger har vi brug for en kollega med teknisk indsigt, som kan støtte i udrulningen af vores store program Fremtidens Planlægning, hvor vi udskifter mange af de centrale systemer i DSB’s planlægnings- og disponeringsproces med et fælles system, der i høj grad bygger på automatikker. Du vil indgå i et engageret team, som har ansvaret for at udarbejde effektive og stabile tjenester, Arbejdsmiljø, balance mellem fritid og arbejdstid skal, for DSB´s personale, gå hånd i hånd med effektive tjenester, samt planer der støtter op omkring en sikker driftsafvikling. Det indebærer bl.a. at du skal:
- Tjenestefordele ud fra de fastsatte rammer og arbejdstidsaftale
- Planlægge og tjenestefordele i et travlt miljø
- I den nære fremtid være med til at implementere et nyt Tjenestefordeler værktøj
- Korrigering af tjenester
Går du også op i godt teamwork og god kommunikation, både med dine nærmeste kollegaer og på tværs af organisationen, bliver vi glade. Der vil også være opgaver, hvor der skal arbejdes selvstændigt og du skal fordybe dig i en problemstilling, så du trives i denne balance.
- VI forventer desuden at du kan genkende dig i flere af nedenstående enten allerede er dygtig tjenestefordeler, eller har lysten til at lære det
- har god driftsforståelse og kendskab til driftsafvikling
- kan fungere og trives i en omskiftelig hverdag, hvor der skal jongleres rundt mellem forskellige opgaver
- ser det som naturligt at udarbejde løsninger der giver mening for alle
- har et godt overblik med interesse for detaljen og sans for den større sammenhæng
- gerne kendskab til, eller erfaring med, ressourceoptimering
- er analytisk anlagt
Derudover lægger vi vægt på at du
- Er kvalitetsbevidst og forstår at prioritere hvor din tid anvendes bedst
- Har gode samarbejdsevner og er god til at kommunikere til mange forskellige interessenter.
- Sætter en ære i at få tingene gjort og komme i mål med opgaver
- Er pragmatisk i dagligdagen samt stadig velfunderet teoretisk og forstår at omsætte teori til praksis
- Har humor og er med til at skabe den gode stemning i hverdagen
Hvad kan DSB tilbyde dig? En centralt placeret arbejdsplads i Københavns Hovedbanegård i en historisk bygning, tæt på offentlig transport.
Som den største leverandør af offentlig transport i Danmark er vi stolte af at holde landet kørende. Det er vores mål at gøre bæredygtig, kollektiv transport til det nemme valg for alle i Danmark, og vi vil gerne have dig med på rejsen.
Som ny medarbejder i DSB bliver du en del af et stort fællesskab og en mangfoldig organisationskultur. Hos os er alle velkomne uanset køn, etnisk baggrund, handicap, alder, seksuel orientering og religion.
Vi arbejder aktivt med vores værdier positivitet, samarbejde og ildhu og vægter et godt arbejdsmiljø højt.
Nogle af vores personalegoder, er
- Gratis transport med DSB
- Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen
- Træning i DSB’s eget fitnesscenter og Pure Gym
- Pension og sundhedsforsikring
- Frokostordning og mulighed for at købe mad med hjem
Du kan læse mere om DSB som arbejdsplads og vores om alle vores personalegoder HER
Løn- og ansættelsesvilkår Vi tilbyder en stilling på fuld tid med betalt frokost og du ansættes efter gældende overenskomst.
Ansøgning Ansøgningsfristen er den 30.7.2023. Vi holder løbende samtaler, så send os CV/ansøgning og (gerne) eksamensbevis snarest. Du kan også vælge at uploade din ansøgning som en kort videopræsentation.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kontakt Afdelingsleder og Trine Pelsen på telefon 2468 4141.
Vi ser frem til at høre om dig og om hvorfor, du finder jobbet interessant.
#LI-SR1
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Greve Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade 2, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=14&ProjectId=191635&DepartmentId=19994&MediaId=5541&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5864532