Tilsynsassistent til Høje Taastrup kommunes Rengøringsafsnit

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en dygtig kollega, der får ansvar for daglig ledelse i dit eget område, samtidig med du indgår i et tæt samarbejde med fire dygtige og erfarne tilsynsassistenter og en distriktsleder.

Som tilsynsassistent får du blandt andet ansvar for nedenstående i dit område

  • Planlægning, gennemførelse og kontrol af daglig rengøring og større hovedrengøringer. 
  • Nye rengøringsassistenter skal klædes godt på til opgaven, så derfor er det vigtigt, at du sørger for, at de får super introduktion og grundig instruktion til opgaverne.
  • Vi prioriterer arbejdsmiljø og trivsel meget højt, og vi følger Høje-Taastrups politik omkring sygefraværsindsatsen.
  • Når rengøringsassistenterne skal afholde ferie, er det dig der koordinerer ferieplanlægningen.
  • Du står for afholdelse af personalemøder og medarbejderudviklingssamtaler. 
  • Du deltager desuden i ansættelsessamtaler og øvrige medarbejdersamtaler sammen med din distriktsleder.
  • Varebestilling, varemodtagelse og kontering af fakturaer er en af dine daglige opgaver.
  • Vi bruger ikke meget papir, så det er vigtigt, at du er fortrolig med IT, idet registrering af sygdom, ferie, mødereferater, varebestilling, kontering og daglig korrespondance foregår elektronisk.
  • Du får brug for dine gode danskkundskaber, og du får fornøjelsen at gennemgå Høje-Taastrup kommunes lederuddannelse.

Vi lægger vægt på, at du

  • Har kørekort - da du i løbet af dagen kører rundt til bygningerne i den bil, som vi stiller til rådighed.
  • Er tålmodig, rummelig og fantastisk til at samarbejde, da vi har mere end 20 nationaliteter i Rengøringsafsnittet.
  • Er vant til at arbejde selvstændigt, og bevare overblikket – også når du står i pressede situationer.
  • Er en kollega med relevant rengøringserfaring og kendskab til daglig ledelse – meget gerne fra det kommunale område.
  • Altid prioriterer at yde super god service.
  • Trives med at stå tidligt op, for din 37-timers arbejdsuge starter alle hverdage klokken 5:30.

Vi glæder vi os til at tage godt imod en kollega der er udadvendt, har en positiv tilgang til de mennesker du møder på din vej, og som er fleksibel og omstillingsparat.

Vi indkalder løbende til samtaler. Opstart hurtigst muligt. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Vi indhenter straffeattest og børneattest ved ansættelse.

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Rengøringschef Susanne Bødtker Petersen på telefon 2127 3547 mellem klokken 10 – 12 eller mail SusannePet@htk.dk.

Rengøringsafsnittet er Høje-Taastrup Kommunes rengøringsfunktion

Vores nuværende team består af en rengøringschef, en distriktsleder, fire tilsynsassistenter, en administrativ funktion og 150 dygtige rengøringsassistenter, som gør rent i kommunens ca. 270 bygninger. 

Vi er en røgfri arbejdsplads, og vi har stort fokus på arbejdsmiljø, trivsel og arbejdsglæde, da det har stor betydning for os alle. Vi er engagerede, vi har et positivt livssyn, og vi trives med at tage ansvar for vores arbejde. Vores anciennitet er høj, hvilket vidner om, at vi har en god arbejdsplads, og vi glæder os til at tage godt imod en kollega, der vil byde ind og være en del af teamet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Høje-Taastrup Kommune, Magdavænget, 4, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://htk.career.emply.com/ad/tilsynsassistent-til-hoje-taastrup-kommunes-rengoringsafsnit/yl7iji/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5844701

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet