BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at gøre en forskel, og vil du gerne bidrage til Patent- og Varemærkestyrelsens digitale transformation, så har du mulighed for at blive vores nye studentermedhjælper.
Vi søger en studentermedhjælper til at assistere vores projektleder på både interne og eksterne internationale IT-projekter. Du vil få en central rolle i at støtte projektlederen i de daglige opgaver forbundet med at lede og drive IT-projekter i Patent- og Varemærkestyrelsen.
Dine arbejdsopgaver vil omfatte:
- Assistere i forbindelse med projektmøder med ansvar for mødereferater og mødeopfølgning
- Selvstændig ledelse af et mindre internt projekt
- Forberede præsentationer til styregruppemøder og andre projektmøder
- Planlægning af møder med både interne og eksterne interessenter
- Assistere i planlægning og planopfølgning på styrelsens IT-projekter
- Andre ad-hoc opgaver efter behov
Om dig Vi forventer, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse og har lyst til at prøve kræfter med projektlederfaget. Vi ser gerne, at du har mindst 2 år tilbage på studiet.
Derudover er du god til at planlægge og holde styr på dine opgaver, arbejder struktureret og er nysgerrig efter at lære at arbejde med offentlige IT-projekter i et agilt udviklingsmiljø.
Du taler og skriver dansk og engelsk. Du har erfaring med at arbejde i Microsoft Office-pakken (Word, Excel, PowerPoint). Du har stærke kommunikationsfærdigheder og evne til at samarbejde med et team. Og vigtigst af alt - du er en god kollega.
Om os Du bliver en del af vores digitaliseringsafdeling på 26 medarbejdere fordelt på tre sektioner: Projektstyring, Udvikling & Data samt Service Delivery. Denne stilling er placeret i projektstyringssektionen, hvor vi i dag er 4 medarbejdere. Vi har højt til loftet og en uformel omgangstone. Arbejdspladsen ligger i Taastrup tæt på offentlig transport og motorvej, og der er gratis parkeringspladser. Vi har en god kantineordning, motionsrum og en velfungerende og aktiv personaleforening.
Det daglige arbejdssprog er dansk, men vi holder også møder med vores spanske samarbejdspartnere, som foregår på engelsk.
Information og ansøgning Søg stillingen via ”Søg stillingen”-knappen til højre for annoncen eller via vores hjemmeside www.dkpto.dk/job. Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest 16. juni 2023 kl. 12.00.
Du ansættes som student på 15 timer/ugen efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK. Vi forventer ansættelse 1. august 2023 eller hurtigst muligt derefter. Samtalerne vil blive holdt løbende.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Projektstyringschef Kristine Grundsøe på telefon: 43 50 82 79 eller på mail: krgr@dkpto.dk
Patent- og Varemærkestyrelsen hjælper virksomheder med at skabe forretning ud af deres idéer. Vi leverer målrettet information og vejleder i hele udviklingsprocessen fra idé til aktiv, og vi behandler og udsteder rettigheder på patenter, designs og varemærker. Vi er godt 200 medarbejdere og en del af Erhvervsministeriet.
I Erhvervsministeriet tror vi på, at et inkluderende, mangfoldigt arbejdsmiljø styrker opgaveløsningen. Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund og lige muligheder for alle vores jobansøgere. Vi opfordrer alle til at søge stillingen uanset alder, køn, seksualitet, religion eller etnisk tilhørsforhold
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Greve Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Patent- og Varemærkestyrelsen, Helgeshøj Alle 81, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=169671&DepartmentId=6210&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5845593