Strategisk Indkøber

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af Koncernindkøb i DSB, som både står for at indgå kontrakter med leverandører gennem EU-udbud men også arbejder med Category Management, Contract Management og ikke mindst bæredygtighed i leverandørkæden?

Vi har en ledig stilling til indkøb og EU-udbud i kategorien Togdele. Du skal være med til at sikre at der er reservedele og togkomponenter til rådighed på værkstederne til vedligehold af tog for at sikre en stabil og punktlig drift i DSB.

Din hverdag En typisk arbejdsdag kan starte med, at du møder ind på vores lyse og indbydende kontor i Høje Taastrup. Vi har ikke faste pladser, men alle i Koncernindkøb sidder i samme område og kan sparre med hinanden og dele viden. Du indleder muligvis dagen med møder med interessenter eller leverandører, hvor i vender og de seneste indkøbsbehov eller evaluerer udbudsprocessen fra seneste udbud. I løbet af ugen er du også ude på værkstederne for at koordinere med teknikere og ingeniører om togkomponenters anvendelighed og sparring for at sikre at vi køber det helt rigtige til DSB’s tog.

Du får ansvar for egne udbud, som skal planlægges og gennemføres sammen med forretningen. Fra opstartsmøde med interessenter – forretning og specialister, over gennemførsel af EU-udbud til koordinering med Category og Contract managers. Undervejs vil du også have ansvaret for dokumentation, præsentationer og notater mv.

Det er altså væsentligt, at du formår at tidsstyre og prioritere dine opgaver, så interessenter og samarbejdspartnere oplever, at blive imødekommet undervejs.

Sideløbende arbejder vi i Indkøb og Jura på at sikrer et paradigmeskifte, så vi højere grad tilgodeser bæredygtige løsninger i vores indkøbsproces.

Dine kvalitikationer Vi forestiller os, at du har en uddannelse som f.eks. Cand. Merc. Jur. eller lignende eller erfaring stor indenfor indkøb og gennemførelse af udbudsprocesser i større virksomheder. Derudover kan du begå dig på dansk og engelsk. Du behersker PowerPoint og Excel, og måske har du kendskab til udbudssystemer og contract lifecycle systemer (CLM).

Kan du i øvrigt genkende dig selv i nogen af nedenstående høre vi gerne fra dig

  • Du nyder at samarbejde med mange interessenter
  • Du kan lide at facilitere og drive komplicerede opgaver
  • Du er serviceminded og sikrer kvaliteten i dit arbejde
  • Du danner dig et godt overblik og prioriterer dine opgaver.
Hvem er i Koncernindkøb I Koncernindkøb er vi totalt 40 medarbejdere, og vi spænder fra strategiske og operationelle indkøbere over contract managere og analytikere, som arbejder med indkøb og udbud tværs af hele DSB. Afdelingen som du kommer til at arbejde i, tager sig af indkøb til driften herunder togdele. Derudover har vi fokus på bæredygtighed i vores indkøb og i leverandørkæden samtidig med at vi arbejder med at få implementeret en struktureret kontraktstyring på tværs af DSB.

Hvad kan DSB tilbyde dig? DSB er ejet af danskerne, har en bestyrelse - og kører på kontrakt med staten, men vi er opbygget som en kommerciel virksomhed. Det betyder, at alle i DSB arbejder med at skabe den bedste rejseoplevelse for vores kunder.

Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi arbejder aktivt med vores værdier: positivitet - samarbejde - ildhu. Dette kommer til udtryk i en aktiv samarbejdskultur, hvor et hovedpunkt er psykologisk tryghed, der danner grundlag for at agere, være opsøgende og naturligvis finde glæde i at være med til at skabe en positiv udvikling for DSB.

Du kan bl.a. se frem til følgende hos DSB

  • Gratis transport med DSB
  • Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen
  • Træning i DSB’s eget fitnesscenter og Fitness World
  • Pension og sundhedsforsikring
  • Frokostordning og mulighed for at købe mad med hjem.

Du kan læse mere om DSB som arbejdsplads og om vores personalegoder HER.

Løn- og ansættelsesvilkår Fastsættes efter overenskomst, ud fra baggrund og erfaring.

Ansøgning Ansøgningsfristen er den 15.06.2023. Vi holder løbende samtaler, så send os CV/ansøgning og (gerne) eksamensbevis snarest. Du kan også vælge at uploade din ansøgning som en kort videopræsentation.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kontakt Afdelingschef Trine Hermansen på telefon 2468 7099.

Vi ser frem til at læse om dig og hvorfor, du finder jobbet interessant.



#LI-SR1
#LI-Hybrid



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade 2, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=14&ProjectId=191578&DepartmentId=21889&MediaId=5541&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5840399

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet