BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Du bliver en del af en alsidig arbejdsplads med et godt arbejdsklima, høj faglighed og plads til humor. I centeret er vi kendt for et godt tværgående samarbejde, der prioriteres højt og løbende udvikles. Vi har fokus på at styrke den helhedsorienterede tilgang til borgeren med inddragelse af dennes perspektiver samt ønsker og mål for eget liv. Vi arbejder kontinuerligt med at finde løsninger for borgeren på tværs af vores fagligheder både internt i teamet og på tværs med kollegaer i hele kommunen.
Du bliver en del af hjælpemiddelsteamet, hvor du har 9 kollegaer.
Det vil være de enkleste ansøgninger, du vil skulle håndtere indenfor Servicelovens hjælpemiddelparagraffer (§112, §113), boligændringer (§116) og Arbejdsmiljø- hjælpemidler til brug for plejepersonalet.
Vi varetager ”åbent depot” 1 gang ugentligt i samarbejde med vores hjælpemiddeldepot. Her kan borgere komme og få sagsbehandlet deres ansøgning på visse hjælpemidler og tage hjælpemidlet med hjem ved bevilling.
Ansøgninger til træning efter Serviceloven deles med visitationsteamet.
Hvem er du?
Du har en mellemlang, sundhedsfaglig uddannelse som f.eks. ergo- eller fysioterapeut og du har gerne erfaring som sagsbehandler. Derudover forventer vi, at du:
- er god til at skabe overblik over borgerens behov og livssituation.
- har gode analytiske evner og er godt funderet i din faglighed.
- inddrager borgeren aktivt i sagsbehandlingen.
- har personlig gennemslagskraft og gode samarbejdsevner.
- er engageret og tænker fremadrettet og konstruktivt.
- er en sikker formidler både skriftligt og mundtligt.
- har IT-kendskab på brugerniveau. Vi arbejder i Cura og Nexus.
- har gyldigt kørekort til katgori B.
Vi tilbyder
- et spændende, afvekslende og fagligt udfordrende job med stort ansvar.
- et job hvor du selv tilrettelægger din arbejdsdag og dine mødetider indenfor rådhusets åbningstid (mandag til fredag).
- 29 fagligt dygtige og hjælpsomme kollegaer.
- altid plads til sparring.
- en grundig introduktion med en mentor tilknyttet, så du hurtigt bliver en del af teamet både fagligt og socialt.
- mulighed for fleksibelt arbejdssted (f.eks hjemmefra).
- en arbejdsplads der ligger 5 minutter fra tog og bus på Rådhuset i Høje-Taastrup Kommune.
Om stillingen
Ugentlig arbejdstid 32-35 timer.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist
Den 20. august 2023. Samtale afholdes den 24. august 2023.
Har du lyst til at høre mere om stillingen, kan du kontakte teamleder Ulla Nikolajsen på
tlf. 21 62 07 27 eller på mail UllaNik@htk.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Greve Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Høje-Taastrup Kommune, Rådhusstræde 1, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://htk.career.emply.com/ad/sagsbehandler-til-hjaelpemiddelomradet-i-hoje-tastrup-kommune-vikariat-fra-01-09/2jdenn/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5886108