Regnskabsmedarbejder til spændende arbejdsfællesskab hos Else Hus

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Orden, overblik og et regnskab der stemmer – hvis du motiveres af det så læs videre

Else Hus søger en regnskabsmedarbejder til at varetage opgaver med budget og regnskab, ledelsestilsyn, beboerøkonomi og administrative opgaver, som vedrører daglig drift.

Som administrativ medarbejder får du mulighed for at være en del af et spændende arbejdsfællesskab, hvor vi alle bidrager til at løse kerneopgaven omkring vores beboere og fælles arbejdsplads.

Væsentlige arbejdsopgaver findes omkring daglig drift, løbende fakturabehandling, kontrakter med kommuner, beboerregnskaber og udlægskasser. Ligeledes forekommer telefonbetjening, varebestilling i samt andre forefaldende kontoropgaver.

Der forekommer ligeledes kontakt til gruppen af pårørende i forhold til beboerøkonomi og opkrævning af servicepakker.

Da en del af vores bygninger er ejet af OK-Fonden, vil der også forekomme samarbejde og opgaver i forbindelse med interne afregninger mellem Else Hus og OK-Fonden.

Den person vi søger skal kunne genkende sig selv i følgende:

Faglige kvalifikationer:

  • Uddannelse indenfor kontor, administration og regnskab
  • Kendskab til eller erfaring indenfor offentlig administration
  • Elektronisk fakturabehandling, her under kontering, bogføring og ompostering
  • Trække og analysere regnskabsrapporter til budgetopfølgning og ledelsestilsyn samt præsentation for MED-udvalg.
  • Være fortrolig med Kasse- og regnskabsregulativet i forhold til afstemning af kasse og bank.
  • Kunne vejlede medarbejderne i korrekt regnskabsføring af beboerøkonomi og udlægskasser samt gennemføre kontrol og revision af regnskaber
  • Har gode IT-kompetencer – de primære systemer er MS Office, Oracle og Targit

Personprofil:

  • Arbejder kvalitetsbevidst og systematisk
  • Kan holde mange bolde i luften
  • Tager ansvar og er serviceminded
  • Rummelig og anerkendende i tilgangen til vores beboere
  • Skal kunne trives med både komplekse og mere rutineprægede opgaver

Vi lægger vægt på, at du har et godt humør og kan lide en travl og alsidig hverdag.

Vi tilbyder en interessant stilling, hvor du selv har afgørende indflydelse på dine udviklingsmuligheder.

Du er eneansvarlig regnskabsmedarbejder på Else Hus men har mulighed for samarbejde og sparring med kollegaer på andre tilbud i Region Sjælland og økonomiteamet i Socialafdelingen.

Stillingen planlægges besat så du har 1 – 1½ måneds samarbejde med den nuværende regnskabsmedarbejder.

Den nuværende regnskabsmedarbejder udtaler følgende:

”Du vil ikke fortryde at blive en del af Else Hus, som rummer alt fra sociale fællesskaber, godt arbejdsfællesskab, dygtige kollegaer, som i fællesskab bidrager til at løse kerneopgaven. En hverdag på kontor, hvor ingen dage er ens og hvor du bliver mødt af smil og glæde fra beboere og medarbejdere”.

Kort om Else Hus:

Else Hus er et bo- og dagtilbud for voksne med autismespektrumforstyrrelser og udviklingshæmning. Else Hus er beliggende i Karlslunde og er en del af Regions Sjællands Socialområde med i alt 13 sociale tilbud.

Der gøres opmærksom på, at alle Regions Sjællands arbejdspladser er røgfrie.

Hvis du vil vide mere, kan du kontakte forstander Jette Kofoed, telefon 51 19 27 18 eller mail jeik@regionsjaelland.dk

Stillingen ønskes besat pr. 15. august 2024 eller efter aftale.

Ansøgningsfrist: torsdag d. 11. juli 2024

Ansættelsessamtaler afholdes: tirsdag d. 16. juli 2024 – hvis dette er midt i din sommerferie bedes du anføre det i din ansøgning.

om Else Hus

Else Hus er et regionalt dag- og botilbud for voksne mennesker med udviklingshæmning og autisme.

Fælles for beboerne på Else Hus er, at de har behov for hjælp og støtte til alle funktioner, samt en genkendelig og forudsigelig hverdag som er tilrettelagt ud fra den enkeltes ressourcer og behov.

Else Hus ligger i Karlslunde og rummer tre selvstændige bo-enheder med plads til 6 beboere i hvert hus, vores dagtilbud, som benyttes af alle vores beboere, samt to særforanstaltninger beliggende i Lejre.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Region Sjælland, Alleen, 4180 Sorø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6074242

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet