BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I Klingenberg fortsætter vi væksten mod nye højder og derfor søger vi nu en projektleder til vores team. I 2022 blev Klingenberg for tredje år i træk kåret som Gazelle virksomhed – kom og blive en del af vores vækstrejse.
Om Klingenberg A/S – En moderne entreprenør – Jord- Kloak- Beton- og Anlægsarbejde
Klingenberg A/S er en danskejet virksomhed i rivende udvikling, beliggende i Karlslunde. Siden opstart i 1939 har Klingenberg kontinuerligt været under en faglig udvikling og har nu fundet sin rette hylde at ligge på. I sin spæde start var Klingenberg en enkeltmandsvirksomhed med maskinudlejning som formål. Dette har vi løbende bevæget os væk fra og siden 2011 har vi i stedet specialiseret os inden for 4 områder: Jord, kloak, beton og anlæg. I dag er vi 35 medarbejdere, til at løfte opgaven i fællesskab. I Klingenberg har vi en uformel omgangstone. Vi er en lille organisation, hvilket betyder, at du vil være helt tæt på den øverste ledelse i selskabet, og du vil ligeledes have mulighed for at sætte dit eget præg, samt være helt tæt på og have stor indflydelse, når alle væsentlige beslutninger skal træffes i dagligdagen. Du kan læse mere om Klingenberg A/S her https://www.klingenberg.dk/
Om rollen
Vi har en masse spændende projekter, som vi skal i gang med, og det bliver din opgave, i tæt samarbejde med den øvrige organisation, at tage ejerskabet og drive projekterne i tråd med den overordnede vækstplan. Vi forventer, at du kommer med høj faglighed, dokumenteret resultater og en udpræget entreprenørånd. Vi har egenproduktion men bruger også underentreprenører. Du vil fra 1. dag blive involveret, få ansvar og få mulighed for at sætte dit præg på rollen. Du vil referere og spare direkte med vores projektchef og CEO.
Opgaver/ansvar/projektledelse
- Bindeleddet på byggepladsen med det overordnede ansvar for projektet. Det er dig, der er den røde tråd i projektet – fra begyndelse til aflevering af projektet
- Koordinerer med samtlige aktører i projektet på både byggepladsen og på kontoret
- Sikrer den gnidningsfri daglige produktion og løser problemerne, når produktionen indimellem er udfordret
- Sikrer, at projektet når sikkert i mål, overholder kundens krav til projektet og, at indtjeningen følger med
- Projektledelse af projekter/totalentrepriser og/eller flere mindre projekter i portefølje
- Møder med interessenter, kunder og samarbejdspartnere
- Er en synlig og tilgængelig projektleder
- Sikrer løbende dialog med bygherrer og rådgiver
- Har kommercielt fokus i tæt samarbejde med resten af huset
- Udfordrer og coacher medarbejderne til opnåelse af forbedrede resultater
- Sikrer, at de rette kompetencer er til stede i projektet
- Kalkulering af ekstraarbejde
- Sikrer og faciliterer professionel problemløsning i samarbejde med de involverede i projekterne
- Afholdelse af sikkerheds- og byggemøder.
- Udarbejdelse af referater, samt koordinering af sikkerhed på arbejdspladsen
- Kvalitetssikring i alle faser (projektering/byggefasen)
- Udarbejdelse og opfølgning på tidsplaner
- Sikring af aftaler med underentreprenørerne overholdes, i.f.t. tid og kvalitet mm.
Vi forventer at du kommer med solid erfaring og kendskab til projektledelse og styring af projekter. Du er vant til at have din egen portefølje, og kan drive det bedste team. Som person er du udadvendt, vellidt og en stærk kommunikator. Du tager ejerskab for dine opgaver. Vi forventer, at du selvstændigt kan tage initiativ, er ansvarsbevidst og sætter en ære i, at skabe de bedste rammer for vores medarbejder/kunderne/bygherrerne.
Du har mindst 5 års erfaring med lignende stilling, kombineret med relevant teoretisk baggrund fx. bygningskonstruktør eller Ingeniør. Det er helt klart en fordel hvis du også har en håndværksmæssig baggrund fra entreprenørbranchen med i bagagen.
- Kendskab til Entrepriseret AB18
- Du er erfaren bruger af IT-værktøjer, herunder Excel, kendskab kalkulationsprogrammet SIGMA er en fordel men ikke et krav.
- Vedholdenhed og godt overblik
- I stand til at tænke nye veje og finde alternative løsninger
- Har et godt humør og veludviklede formidlingsevner
- Er ansvarlig, kvalitetsbevidst og løsningsorienteret
- God forretningsmæssig forståelse
Et spændende og selvstændigt job i en velkonsolideret virksomhed, der har seriøse ambitioner. Derudover kan du se frem til:
- Et selvstændigt og ansvarsfuldt job i en moderne entreprenørforretning
- En frisk omgangstone i en flad organisation
- Sociale arrangementer som medlem af vores personaleforening
Er du interesseret i stillingen, så send venligst din ansøgning og dit CV via linket nedenfor. Vi afholder løbende samtaler med egnede kandidater til stillingen, da den skal besættes snarest muligt. Stillingen kan derfor potentielt blive besat før ansøgningsfristens udløb – vi venter dog gerne på den rigtige kandidat. BEMÆRK: Vi kan desværre ikke håndtere ansøgninger sendt pr. alm. mail, du bedes anvende ANSØG linket i jobopslaget. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Dorthe Majbrit Bonnicksen fra DeZignated ApS på telefon +45 2715 4303, som varetager processen i samarbejde med Klingenberg A/S. Vi ser frem til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Greve Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
DeZignated ApS, Drejergangen 1 C, 2690 Karlslunde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5964413