BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Motiveres du af koordinering, og projektarbejde? Kan du se dig selv som koordinator for SAP-udvikling og for omlægning af Skatteministeriets systemunderstøttelse indenfor regnskabs- og økonomiområdet på vej mod SAP S4 HANA, så er du måske vores nye kollega.
Vi søger en projektkoordinator til koordinering og understøttende styring af udviklingsaktiviteter i Skatteministeriets Økonomisystem SAP, så de til enhver tid understøtter processerne på en professionel og standardiseret måde, tilpasset forretningens behov.
Projektkoordinator med interesse for økonomistyring
Du får rollen som projektkoordinator for et eller flere SAP-Initiativer.
Dine primære opgaver:
- Koordinering af større projekter og mindre udviklingsopgaver på SAP-området
- Koordinere og understøtte styring i forhold til udvikling af SAP
- Understøtte udarbejdelse af kravsspecifikation, test og udvikling af nye systemløsninger
- Udarbejde status, fremdrift, notater, indstillinger samt kvalitetssikre leverancer
- Håndtering og involvering af interessenter på tværs af organisationen og på forskellige niveauer
- Administrative opgaver for projektsekretariatet
Du har erfaring med koordinering af projekter, og du vil gerne koordinere og understøtte styringen af projekter og udviklingsopgaver. Du har gode samarbejdsevner og kan skabe relationer, der sikrer effektivt samarbejde på tværs af en stor organisation og med eksterne samarbejdspartnere.
Vi lægger vægt på at du:
- Har erfaring med implementering og udvikling af økonomisystemer som f.eks. SAP, Navision Stat eller lignende systemer
- Har den gejst og gåpåmod det kræver, når der skal sikres leverancer af høj kvalitet i samarbejde med andre
- Er systematisk og struktureret i dit arbejde med at sikre god planlægning og løbende opfølgning
- Har en skarp pen og kommunikative evner, som kan oversætte kompleksitet effektivt på tværs af en organisation og projekter med mange deltagere og interessenter
Der kan være flere indgange til stillingen, men det væsentligste er erfaring med koordinering samt lyst til at udvikle sig indenfor koordinering og projektstyring.
Din nye arbejdsplads: Kontoret Økonomisystemer
Du bliver en del af afdelingen Økonomifunktioner og Service, som understøtter Skatteministeriet gennem en effektiv opgavevaretagelse i høj kvalitet og, som er målrettet brugernes behov. Vi leverer højt specialiserede faglige opgaver og god administrativ service. Vi sørger for rammen, sådan at vores kolleger kan fokusere på deres kerneopgave.
Du bliver en del af kontoret Økonomisystemer, som består af 17 fagligt stærke medarbejdere. Kontoret varetager den løbende drift og udvikling af Skatteministeriets økonomisystemer, så de understøtter processerne på en professionel og standardiseret måde. Kontoret varetager projektledelsen af store og centrale projekter, herunder videreudvikling af Shared Services systemløsning i Skatteministeriet. Kontoret varetager desuden procesejerskabet for intern kvalitetssikring i Skatteforvaltningen samt Risk-management for egen styrelse.
Du får et stort netværk på tværs af styrelserne og er med til at præge både dine egne og kontorets opgaver. Vi tilbyder en alsidig hverdag, hvor arbejdsopgaverne påvirkes af forretningens behov og efterspørgsel. Du vil indgå i et introduktions- og oplæringsforløb for hurtigt at kunne arbejde selvstændigt med opgaverne.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ’Søg stillingen’ senest lørdag den 10. juni 2023. Spørgsmål besvares af chefkonsulent Thomas Reinholt Hansen på telefon 72 37 12 28.
Vi forventer at afholde 1. samtaler onsdag den 14. juni 2023 og 2. samtaler mandag den 19. juni 2023. Der kan indgå en logisk test og en personanalyse samt evt. en case i forbindelse med ansættelsesprocessen. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer. Tiltrædelse pr. 1. august 2023 eller efter aftale.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Arbejdsstedet er Engelholm Allé 1, 2630 Høje Taastrup.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Greve Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Taastrup, Engelholm Alle 1, Engelholm Alle 1, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=169210&DepartmentId=9413&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5838226