Logistikassistent (konstabel) til Beredskabsstyrelsen hovedstaden

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du lide at nørde i materiel og køretøjer og have fingrene i alle smådelene? Er du systematisk, selvstændig, og kan du holde overblikket? Tager du ansvar for, at materiellet fungerer?

Så er du måske vores nye specialist i materielvedligeholdelse.

Om os

Beredskabsstyrelsen Hovedstaden yder bistand til Beredskabsstyrelsen Sjælland i forhold til assistanceberedskabet, primært i hovedstadsområdet. Det gør vi ved brug af fastansatte og frivillige og løser mange forskelligartede assistanceopgaver. Vi har nogenlunde det samme materiel som de øvrige Beredskabscentre.

Vi er ca. 28 fastansatte, og der er tilknyttet ca. 240 frivillige til centeret.

Vi er et meget blandet team både hvad angår uddannelsesbaggrunde og alder, og vi sætter en ære i at være en god arbejdsplads, hvor vi hjælper hinanden i en god tone, med et godt sammenhold og respekt for hinanden.

Om stillingen

Da du bliver ansvarlig for forskellige specialer i forhold til vedligeholdelse af materiel og mundering, får du rig mulighed for at udvikle dine kompetencer.

Du kan f.eks. få ansvar for
- Røgdykkerudstyr og indsatsmundering, herunder bl.a. trykprøvning af RD-masker og lungeautomater, retablering af udstyret efter indsats m.v.
- Udfærdige vedligeholdelsesmeddelelser i DeMars
- Reb, wirer, stiger m.v., herunder ansvar for periodisk eftersyn.
- Eftersyn af håndslukkere

De præcise ansvarsområder aftales i vedligeholdelsesteamet, der udover dig består af en leder og en anden konstabel. En væsentlig opgave for hele teamet er støtte til frivilligenhedernes praktiske materielvedligeholdelse.
Du vil kunne forvente en meget varieret hverdag, hvor du har en del praktisk arbejde men også skærmtid i forhold til materieladministrationen.
Du vil også jævnligt komme ud for, at vi smider, hvad vi har i hænderne for at støtte op om en operativ indsats.
Du kommer til at indgå som chauffør i vores operative vagt inden for almindelig daglig arbejdstid. Dvs. at du rykker med ud, hvis vi alarmeres i dagtimerne.

Om dig

- Du har gennemført værnepligt i Beredskabsstyrelsen og er uddannet redningsspecialist.
- Du forstår, hvad materiellet skal bruges til, og sætter en ære i, at det virker.
- Du har hænderne skruet rigtigt på og har teknisk forståelse – og måske en håndværkeruddannelse.
- Du har det fint med at bruge tid på PC’en.
- Det er en stor fordel, hvis du har stort kørekort og truckcertifikat
- Du har et stærkt servicegen, er en god teamplayer og har nemt ved at tale med hvem som helst.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er en konstabelstilling på overenskomstmæssige vilkår. Løn m.v. er reguleret ved den til enhver tid gældende LC/CO10-fællesoverenskomst og organisationsaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse, CO10 og Centralforeningen for Stampersonel for stampersonel af linjen og reserven samt elever i Forsvarsministeriet med tilhørende myndigheder.

Ved ansøgning om en ny stilling i Beredskabsstyrelsen under Forsvarsministeriets område, skal forhandling om personlige tillæg indgå i ansættelsesproceduren i henhold til gældende overenskomst.

Dit faste tjenestested vil være i Hedehusene.

Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

KONTAKT OG ANSØGNING
Du kan få yderligere oplysninger ved at kontakte Kolonnechef Lars Kirkegaard (tlf. 3062 2707) eller sektionsleder Basse Vængtoft (tlf.3034 1757), hvis du vil vide mere om stillingen.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Michelle Maria Sørensen ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på mail FPS-MIS@MIL.DK.

Ansøgningsfristen er søndag, den 10. september. Samtaler forventes afholdt i uge 38.

Ansættelse sker snarest derefter.

Ansøgningen sendes elektronisk via linket i annoncen.

FOKUS og referencer kan medsendes.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem diversitet og nytænkning. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM BEREDSKABSSTYRELSEN
Beredskabsstyrelsen er en central del af Danmarks katastrofeberedskab. Vi udvikler samfundets evne til at forebygge og modstå ulykker, kriser og katastrofer.
Vi assisterer øvrige myndigheder, når der er behov for ekstra mandskab og/eller specialmateriel. Vi rykker også ud til akut opståede katastrofesituationer internationalt.
Gennem information, rådgivning, uddannelse og øvelser udvikler vi samfundets beredskab og krisestyringsevner i samarbejde med myndigheder, virksomheder og borgere.
Beredskabsstyrelsen har omkring 500 ansatte ved seks operative centre fordelt i hele landet, Beredskabsstyrelsen Teknisk Skole i Tinglev og hovedsædet i Birkerød.
Beredskabsstyrelsen er en myndighed under Forsvarsministeriet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Beredskabsstyrelsen Hovedstaden, Hedelykken 10, 2640 Hedehusene

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=184811&DepartmentId=18963&MediaId=4695&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5886187

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet