BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du flair for økonomi, overblik, og tager du ansvar? Følger du opgaverne helt i mål, også når de bliver komplekse, og du selv må søge svar undervejs? Så har vi det helt rigtige job til dig.
Forstas Øst på Sjælland og øerne søger en koordinator, der kan varetage opgaver inden for både økonomi, ledelsesrapportering og administration. Det nærmere indhold i stillingen vil afhænge af dig som profil, men med en hovedvægt på økonomisk styring og opfølgning. Du får stor indflydelse på, hvordan du planlægger din egen arbejdsdag og balancerer privatliv og arbejdsliv.
Du vil indgå i et team med pt. to andre administrative koordinatorer og vil referere direkte til driftsdirektøren i Øst.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:
- at udfærdige økonomiopfølgning og -overblik, herunder løbende ledelsesinformation.
- at bidrage til planlægning, udformning og eksekvering af afdelingens drift og udvikling.
- løbende økonomisk sparring med ledelsen.
- at samarbejde med de andre administrative koordinatorer, også ind i deres kerneansvarsområder inden for regnskab og HR.
- optimering af arbejdsgange
- ad hoc og generel understøttelse af afdelingen. Herunder administrative opgaver.
Og sidst men ikke mindst: Lære nyt. Hos os beder vi om hjælp, når vi møder udfordringer, vi ikke selv er den bedste til at løse. På den måde spiller vi hinanden bedre. Hver dag.
Vi ser gerne, at du:
- har relevant uddannelse og/eller erfaring inden for økonomi.
- er analytisk, struktureret og strategisk tænkende.
- kan arbejde med data, som du formår at omsætte til meningsfulde indsigter.
- er detaljeorienteret og følger op hver gang, så vi ikke taber noget på gulvet.
- har gode kommunikative evner både skriftligt og mundtligt, så alle kan forstå dig.
- er fleksibel, positiv, imødekommende og omstillingsparat.
Din faste arbejdsplads vil være i vores domicil i Karlslunde ved Greve, men du vil undervejs samarbejde med og en gang imellem besøge kolleger i vores andre afdelinger i landet.
Ansøgningsfrist og tiltrædelse
Stillingen er på 37 timer om ugen med start snarest muligt.
Vi holder løbende ansættelsessamtaler og slår til, så snart vi finder den rigtige kandidat. Så tøv ikke med at sende os din ansøgning med det samme.
Om Forstas
Forstas er en landsdækkende entreprenør- og anlægsgartnervirksomhed, der primært arbejder for offentlige bygherrer, kommuner, Vejdirektoratet, Banedanmark og forsyningsselskaber.
Vores hovedkontor er placeret i Fredericia, mens vores øvrige afdelinger er placeret i Aalborg, Aarhus, Svendborg og Greve.
Forstas er en veldrevet virksomhed med høj faglighed, hvor vi hjælper hinanden på tværs af afdelinger med både ressourcer, viden og erfaring.
Hos Forstas har vi fokus på værdiskabende processer, og der er kort vej fra beslutning til handling. Vi værdsætter åbenhed, dialog og samarbejde.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Greve Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Forstas A/S, Prins Georgs Kvarter, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6069678