Customer Insights Analyst – omsæt data til bedre kundeoplevelser i DSB

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Forestil dig, at du ved at forvandle kompleks data til konkrete anbefalinger om udvikling af kundeoplevelsen kan bidrage til at flere danskere vælger toget. Du har nu mulighed for at bidrage til, at vi i DSB kan nå vores mål om at skabe en bæredygtig kollektiv transport, som afhjælper den øgede trængselsproblematik og skaber et godt fundament for den grønne omstilling.

Velkommen til Customer Insights Teamet Du bliver en del af et team på 6 personer med forskellige baggrunde. Teamet har ansvar for såvel dataanalyse som kundetilfredshedsanalyser, både kvantitative og kvalitative analyser og studier.

I har én fælles opgave i at levere analyser og anbefalinger til forretningen, som understøtter udviklingen af kundeoplevelsen, gennem at skabe viden på tværs af indsigter. Det kan fx være analyser, som sammenstiller og konkluderer på viden om en problemstilling omkring en særlig kundegruppe, et marked, eller hvordan et potentiale for at skabe flere rejser kan indfries.

Din hverdag Du bringer erfaring fra en lignende stilling med ind i teamet. Du vil lave analyser på tværs af komplekse datasæt og du skaber indsigter på tværs af data og din viden om adfærd. Eksempler på datasæt kan være kundetilfredshedsundersøgelser, salgsdata, mobilitetsdata, kvalitative kundeindsigter og markedsdata.

Du fungerer sammen med dine kolleger som en intern konsulent i DSB’s kommercielle område og du motiveres af at oversætte forretningens undren til konkrete analyser. Du gør brug af dine gode formidlingsevner, når du i Power Point-præsentationer omsætter dine indsigter og anbefalinger, som kan præsenteres på alle niveauer i DSB.

Dine analyser skal forankres i organisationen, så du faciliterer workshops og præsenterer dine indsigter i interne fora så den viden du har genereret aktiveres.

Hvem er du? Vi leder efter dig, der er motiveret for at arbejde med kundeoplevelsen og er dygtig til formidling. Du prioriterer det gode samarbejde både i mindre teams og bredt i hele organisationen.

For at komme i betragtning til stillingen er det en forudsætning, at du

  • Har en relevant, videregående uddannelse som fx Cand.Merc eller HD
  • Har erfaring fra konsulentbranchen eller lignende stilling som fx intern strategikonsulent i en større virksomhed
  • Er erfaren i brug af relevante programmer til kvantitativ databehandling
  • Er dygtig i interessenthåndtering på alle niveauer af en virksomhed
Du trives i en omskiftelig hverdag med mange samarbejdspartspartnere og med ansvar for flere forskellige opgaver samtidigt, som du sikrer fremdrift på.

Hvad kan DSB tilbyde dig? En centralt placeret arbejdsplads i Høje Taastrup i lyse og indbydende kontorer og tæt på offentlig transport.

Du kan se frem til

  • Udvikling af dine færdigheder gennem kurser, uddannelse og "learning-by-doing"
  • Fleksible arbejdstider og muligheden for at arbejde hjemmefra op til to dage om ugen
  • At blive en del af et stort fællesskab og en mangfoldig organisationskultur - hos os er der plads til alle uanset køn, etnisk baggrund, handicap, alder, seksuel orientering og religion

Vores personalegoder omfatter

  • Gratis transport med DSB til og fra arbejde, mulighed for at bruge dit togkort i fritiden og fire årlige rejser med din familie
  • Træning i DSB’s eget fitnesscenter og et fuldt medlemskab til alle centre i Fitness World – du betaler bare skatteværdien.
  • Pension og sundhedsforsikring med både forebyggelse og behandling
  • Sund og lækker frokostordning og mulighed for at købe mad med hjem

Ansøgning Ansøgningsfristen er den 4. juni 2023. Vi holder samtaler løbende, så send os CV/ansøgning og (gerne) eksamensbevis snarest. Du kan også vælge at uploade din ansøgning som en kort videopræsentation.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kontakt Head of Customer Experience Management, Charlotte Saltoft Kjærulff på mail: chsakj@dsb.dk

Vi ser frem til at læse om dig og hvorfor, du finder jobbet interessant.



#LI-Hybrid
#LI-SG1


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Greve Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ALLE OMRÅDER, HQ, Telegade 2, 2630 Taastrup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=14&ProjectId=191573&DepartmentId=19992&MediaId=5541&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5836999

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet