BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
PGS Denmark
Kildegangen 2-4
DK-2690 Karlslunde
Virksomheden
PGS Denmark er en international produktionsvirksomhed med fokus på logistik og transportløsninger. Virksomheden er kendt for sine stærke relationer til både kunder og leverandører og arbejder konstant på at optimere og effektivisere sine processer gennem innovation og teknologi.
Stillingen
PGS Denmark søger en Customer Care Assistant til vores kontor i Karlslunde. Hvis du har en passion for at sætte kunden i centrum og yde fremragende kundeservice, kan det være, at du er den rette kandidat til denne stilling. Du vil spille en central rolle i at sikre en perfekt kundeoplevelse og være et vigtigt bindeled mellem afdelingen og salgsteamet, så vi i fællesskab kan levere den bedste service til vores kunder.
Opgaven
Dine opgaver vil blandt andet omfatte koordinering af transport, håndtering af reklamationer og opfølgning på kundernes oplevelse af service og produkter. Du vil også samarbejde tæt med såvel salg som produktion og lager for at sikre, at kundernes behov bliver opfyldt effektivt og professionelt.
- Håndtering af kundeordrer og opfølgning på leverancer.
- Koordinering og support af salgsafdelingen.
- Opfølgning på indkøbs- og salgsordrer, inkl. bogføring.
- Planlægning og koordinering af transportopgaver.
- Vedligeholdelse af ERP-system og håndtering af eventuelle kundeklager.
Kandidaten
Vi søger en kandidat med solid erfaring inden for logistik, transport og/eller kundeservice. Du skal kunne arbejde struktureret, tage ansvar og have gode kommunikationsevner, både internt i organisationen og eksternt overfor kunder.
- Erfaring inden for kundeservice og logistik.
- Flydende i både skriftlig og mundtlig dansk og engelsk.
- Stærk IT-forståelse og evne til at arbejde med forskellige systemer.
- En teamplayer, der trives i en international organisation.
- Struktureret, detaljeorienteret og tilpasningsdygtig i forhold til forandringer i processer og trives med mange bolde i luften.
Uddannelse
Relevant uddannelse inden for transport, logistik eller tilsvarende erfaring er en fordel, men ikke et krav.
Bopæl
Det er en fordel, hvis du er bosiddende i nærheden af Karlslunde eller har mulighed for nemt at pendle.
Gagepakke
Fast gage efter kvalifikationer.
Sprog
Taler ubesværet dansk og engelsk.
IT-kompetencer
Erfaring med IT-systemer og gerne erfaring med implementering af nye systemer er en fordel.
Virksomheden tilbyder
Du vil blive en del af et nyetableret team af erfarne kollegaer, der sætter en ære i at levere kundeservice af højeste kvalitet. Vi værdsætter samarbejde og støtter hinanden, så vi kan udvikle os både nationalt og internationalt. Der vil være muligheder for at præge udviklingen i virksomheden, som vækster hurtigt.
Starttidspunkt
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, gerne senest 01.12.2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Greve Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
TARGET Headhunting ApS, Forskerparken, 5230 Odense M
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-12-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6129488