BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du omsætte data til strategiske arbejdsmiljøindsatser? Vil du rådgive, igangsætte og understøtte arbejdsmiljøprojekter på tværs af Skatteministeriets koncern? Så er du måske vores nye kollega.
Vi sikrer de bedste rammer for vores kollegaer
I Administrations- og Servicestyrelsen understøtter vi Skatteministeriets koncern ved at levere høj faglig service og administrativ understøttelse til forvaltningens syv styrelser, så medarbejderne kan fokusere effektivt på deres kerneopgaver. Stillingen er placeret i arbejdsmiljøteamet i kontoret Arbejdsmiljø og Sikkerhed, hvor vi er 23 engagerede medarbejdere fordelt på to teams, der beskæftiger sig med hhv. fysisk og psykisk arbejdsmiljø herunder understøttelse af arbejdsmiljøorganisationen samt fysisk sikkerhed og beredskab i koncernen.
Arbejdsmiljø for alle ansatte
I arbejdsmiljøteamet understøtter vi koncernens tværgående arbejdsmiljøorganisation. Vores arbejde er forankret i en tværgående strategi, der eksekveres i en arbejdsmiljøplan. Vi arbejder både med fysisk arbejdsmiljø og med forebyggelse inden for det psykiske arbejdsmiljø. Som arbejdsmiljøkonsulent får du en central rolle ift. at sikre fremdrift i projekter med mange forskellige interessenter og understøtte ledere og medarbejdere i regler og retningslinjer inden for arbejdsmiljø. Der vil både være opgaver af administrativ og udviklende karakter.
Vi forestiller os, at du skal arbejde med at:
- understøtte det strategiske arbejdsmiljøarbejde, herunder udvikling af arbejdsmiljøstrategi og arbejdsmiljøplan.
- indsamle, bearbejde og omsætte data om arbejdsmiljø fra fx arbejdspladsvurdering og medarbejdertilfredshedsundersøgelse til konkrete arbejdsmiljøindsatser.
- drive projekter inden for arbejdsmiljø.
- fremsætte beslutningsforslag til arbejdsmiljøtiltag for hovedarbejdsmiljøudvalget
Så er stillingen lige noget for dig. Vi forestiller os, at du har en relevant kandidatuddannelse og erfaring med arbejdsmiljøarbejde i en større organisation. Er du nyuddannet kan du også komme i betragtning, hvis du har en særlig interesse for arbejdsmiljø.
Vi lægger vægt på, at du:
- Er analytisk og kommunikativ stærk og har indsigt i databehandling.
- Har bred interesse for arbejdsmiljøområdet og kendskab til arbejdsmiljølovgivningen.
- Løbende holder dig opdateret om nye tendenser og udvikling inden for arbejdsmiljø og hurtigt kan sætte dig ind i lovgivning på forskellige områder.
- Har erfaring med projektledelse eller projektunderstøttelse og er god til at overskue komplekse processer.
- Kan arbejde under tidspres og indimellem med korte deadlines.
Send din ansøgning, CV, eksamensbeviser mv. senest den 9. august 2023 via linket ’Søg stillingen’.
Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Mike Vestergaard på 72 38 14 29 eller teamkoordinator Henning Møller Christensen på telefon 72 37 15 07. Mike Vestergaard træffes i uge 28, og Henning Møller Christensen træffes i uge 29, 30 og 31.
Der kan indgå en personprofilanalyse og en logiktest i rekrutteringsprocessen.
Tiltrædelse pr. 1. oktober 2023 eller efter aftale.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Der vil blive indhentet straffeattest og referencer i forbindelse med ansættelse. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Arbejdsstedet er Engelholm Allé 1, 2630 Taastrup.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Greve Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Taastrup, Engelholm Alle 1, Engelholm Alle 1, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170857&DepartmentId=9413&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5876728