BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Interesserer du dig for arbejdet med sikkerhed og beredskab? Motiveres du af projektkoordinering og af at arbejde med sekretariatsbetjening og koordination på tværs af en stor koncern som Skatteministeriet? Er du stærk på skrift og i tale? Og motiveres du af at facilitere og undervise? Så er du måske vores nye kollega.
I Administrations- og Servicestyrelsen understøtter vi Skatteministeriets koncern, så medarbejderne i de andre styrelser kan fokusere effektivt på deres kerneopgaver. Vi styrker koncernen ved at levere den faglige service og administrative hjælp, styrelserne har brug for. Vi sørger for rammen, og vi skaber værdi for andre.
En central opgave i Administrations- og Servicestyrelsen er, at vi sørger for sikkerheden for Skatteministeriets medarbejdere og det beredskabsmæssige arbejde med at beskytte Skatteministeriets værdier og informationer. Vi har til ansvar at etablere de rammer og politikker, som skal ligge til grund for at vi kan understøtte de andre styrelser i koncernen med at etablere den nødvendige fysiske sikkerhed og beredskabsmæssige programmer og planer. Det kræver et tæt samarbejde med de andre styrelser og departementet i Skatteministeriet.
Kommunikativ stærk og analytisk profil
Du vil få til ansvar at tage del i formidlingen af sikkerheds- og beredskabsinitiativer og bidrage til udvikling af beredskabsområdet ved bl.a. at afholde øvelser. Du vil komme til at arbejde med koordinering af større og mindre projekter, samt få en central rolle i forbindelse med ledelsesbetjening. Konkret kan du komme til at arbejde med:
- Ledelsesinformation / ledelsesstøtte
- Analyser af sikkerheds- og beredskabsmæssige problemstillinger
- Skriftlig formidling og kommunikation
- Projektledelse og koordinering af større og mindre projekter
- Facilitering og undervisning
Du bliver en del at kontoret Arbejdsmiljø og Sikkerhed, som består af 23 engagerede medarbejdere. Vi løser en bred vifte af opgaver. Ud over arbejdet med sikkerhed og beredskab for Skatteministeriets ca. 10.000 medarbejdere løser vi også tværgående opgaver inden for arbejdsmiljø.
Vi lægger vægt på, at du bliver en del af et bredt fagligt samarbejde. I vores optik er samarbejde nøglen til at lykkes. Vi er drevet af fælles mål og opfatter vores arbejdskultur som fagligt stærk, effektiv og uformel. Vi ønsker, at du får ansvar fra start, og at du løbende udvikler dig og udbygger din værktøjskasse, så du kan både trives og yde dit bedste.
Du er generalist med stort drive og leverer i høj kvalitet
Du ser dig selv som generalist og har en relevant akademisk uddannelse. Du kan være nyuddannet eller have et par års erfaring – det vigtige for os er, at du har et stort drive, leverer resultater i høj kvalitet og har lyst til at dygtiggøre dig inden for sikkerhed og beredskab.
Du har en struktureret tilgang til opgaven og forstår at kommunikation er essentielt. Vi lægger vægt på, at du:
- er analytisk stærk og god til at overskue komplicerede processer
- er god til at kommunikere på skrift og tale og formidle viden og resultater til en bred kreds
- er god til at samarbejde og sparre med kolleger og interessenter
- kan arbejde selvstændigt og levere i høj kvalitet
- kan arbejde under tidspres og indimellem med stramme deadlines
Send din ansøgning, CV, eksamensbeviser mv. senest den 21. juni 2023 via linket ’Søg stillingen’. Samtaler forventes afholdt løbende.
Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Mike Vestergaard, tlf. 72381429 eller Teamkoordinator Henning Møller Christensen, tlf. 72371507.
Der kan indgå en case, personprofilanalyse og en logiktest i rekrutteringsprocessen. Vi forventer ansættelse pr. 1. august eller efter aftale.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Der vil blive indhentet straffeattest og referencer i forbindelse med ansættelse. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Dit arbejdssted bliver Engelholm Alle 1, 2630 Taastrup.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Greve Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Taastrup, Engelholm Alle 1, Engelholm Alle 1, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=169842&DepartmentId=9413&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5848605